Günümüzün teknolojik açıdan en gelişmiş toplumu ile mobil pazarlama sayesinde müşterilerle olan temas kurabilirsin! Bununla birlikte, mobil pazarlamada doğru bilgi birikimi olmadan, bir felâket olabilir. Bu makale, mobil pazarlamayla, istediğiniz müşterileri elde edebilmeniz için bilmeniz gereken bilgileri sağlar.
pleksi -
pleksi morAraştırmanı yap. Mobil pazarlamanın nasıl çalıştığını anlamak, pazarlamaya başlamadan önce atılması gereken en önemli adımdır. Diğer pazarlama kampanyalarını araştırın ve hangilerinin iyi çalıştığını ve hangisinin başarısız olduğunu görün. Sizi desteklemek için bu bilgilere sahip olmak, sizi pazarlama konusunda başarılı bir yol izleyebilir.
Mobil web için reklam oluştururken, içeriğin farklı mobil tarayıcıların çoğuyla uyumlu olduğundan emin olmalısınız. Müşterilerinizin yanlışlıkla içeriğinizi görüntüleyebilmesini engellemek istemediğiniz için bu düşünmeniz önemlidir. Büyük telefon üreticilerine başvurun ve servis sağlayıcıların yerine getirebileceği kısıtlamalar olup olmadığını görmek için iki kez kontrol edin.
Kesinlikle gerekli olmadığı sürece mobil pazarlama mesajınızdaki fotoğraflar gibi büyük dosyalardan kaçının. İletide bir bağlantı içeriyorsa, bir URL kısaltıcı kullandığınızdan emin olun. Bu adımlar mesajınızı kısa ve özlü tutmanıza yardımcı olur, bu da yükleme süresini önemli ölçüde azaltır ve müşterinizin ilgisini çekmeye yardımcı olur.
Mobil pazar hiç yavaşlamıyor, ancak bu, girme uğruna girmek zorunda olduğunuz anlamına gelmiyor. Tabii, en azından bir tür mobil pazarlama yapmanız gerekir, ancak sizi hissettiğiniz için piyasaya giriyorsunuz özensiz kampanyaya götürmelidir. Bunun yapmak istediğiniz bir şey olduğundan emin olun.
Mobil pazarlamacılar olarak kullanabileceğiniz çok sayıda araç bulunmaktadır, bu nedenle bunları kullanmaya her zaman hazır olduğunuzdan emin olun. Günümüzün modern mobil cihazları yalnızca arama ve metin arama özelliği sunmakla kalmıyor, aynı zamanda video oynatıyor ve kaydediyorlar. Bu, müşterilerinizle etkileşime girebileceğiniz birkaç yol olduğu anlamına gelir.
Mobil pazarlama iletilerinizi e-postayla gönderirken, müşterinin ilk adını aldığınızdan ve kullanmak istediğinizden emin olmak istersiniz! Bir mesaj kişisel olduğuna göre, insanlar muhtemelen onu okuyacaktır. Müşterilerinize size güvenebilecekleri bir his veriyorsanız biraz zaman ayırın.
Asla istenmeyen mesajlar göndermeyin. Bu sadece insanlara spam olacaktır ve potansiyel müşterileri hızlı bir şekilde kaybedebilirsiniz. Birisinden ya da bilmediği bir şirketten bir mesaj alırsanız, muhtemelen hemen silebilir ve biraz hayal kırıklığına uğrayacaklardır.
Mobil pazarlama reklamınızın bir alıcıdan gönderilmesini kolaylaştırın ve muhtemelen gönderirsiniz! Promosyonlarınızı cilalamadan önce başkalarına iletmenin basit olduğunu kesin olarak belirtin ve bunu yapmak için orijinal alıcısına bir miktar teşvik dahi koyun ve bir anlık reklam güçlendiricisine sahip olursunuz!
Herzaman, yeni bir pazarlama stratejisi başlatırsınız. Hedeflerinizi aklında tutmak istiyorsunuz. İzleyebileceğiniz makul hedeflere sahip olun ve istediğiniz hedeflere ulaştığınızdan emin olun. Hedeflerinizi unutursanız, müşteri muhtemelen içeriğinizin her yerinde olduğunu fark eder ve organizasyonsuz ve profesyonelce görünürsünüzdür.
Müşterilerinize ileti gönderirken, gerçek adlarını kullandığınızdan emin olun. Müşterilerinizin mesajdaki gerçek ismini kullanarak kendileriyle bağlanmanızı sağlayacak ve mesajınızı daha az otomatik veya robotik, daha gerçekçi, samimi ve genel olarak daha orijinal görmenizi sağlayacak daha kişisel bir ortam yaratıyor.
Yüklenmesi uzun sürecek dosyalar göndermek yerine metin mesajları kullanmalısınız. Resimler bazı cihazlarda hızla yüklenebilir, ancak iyi bir ağa erişimi olmayan insanlar hakkında düşünmelisiniz. Mesajınızın yüklenmesi çok uzun sürerse insanlar onu açmaz.
İstediğiniz işi almak için uygun teknikler olmadan, iflas etmiş olabilirsiniz! Ekonominin size ulaşmasına izin vermeyin, mobil pazarlamayı avantajınıza getirmek ve daha fazla para kazanmak için bu makaleden edindiğiniz bilgileri alın. Neye ihtiyacın olduğunu biliyorsun, şimdi bunu gerçekleştirmelisin.