E-Ticaretin hacmi ülkemizde ve Dünyada inanılmaz bir hızla yükseliyor.Her gün bu piyasaya yeni siteler dahil olmaya
başladı.Ülkemizdede şu anda çok popüler olan ve hızlı yükselen bir sektör.E-Ticaret işine girmek isteyen, e-ticaret işinde
olanlar çok fazla kaynak olmadığı için ne yapılacağını bilemiyorlar.Bu rehberi size çözüm olması ümidiyle yazdık.
Bu rehberin içerisinde ilk başta e-ticarete kısa bir giriş yapacağız.Sahip olduğu işi e-ticarete aktarmak isteyenler için ilk
başta bu işin yararlarından bahsedeceğiz, iş modellerinden, ödeme sistemlerinden ve domain ve hosting seçiminden ve son olarak
e-ticaret platformu seçimi gibi konuları başlangıçta konuşacağız.
Ardından eğer e-ticaret siteniz hazır ise ürün sayfalarından ve içeriklerin oluşturulması hakkında işin detaylarına ve püf
noktalarına ineceğiz.Ondan sonraki modülümüzde ise SEO(Arama Motoru Optimizasyonu) kısmında siteniz için ciddi önem taşıyan
konularda size birçok bilgi vereceğiz.
Bunlarıda bitirdikten sonra son olarak sitenize nasıl ziyaretçi alacağınızı, bu kişileri nasıl ziyaretçiden bir müşteriye
çevireceğinizden bahsedeceğiz.Hadi başlayalım!
Basın Bültenleri ise yeni bir ürünü veya markayı tanıtmak için kullanılan en etkili yollardan birisidir.Burada dikkat edilmesi
gereken unsur ise Başlık ve ilk 100 kelimeniz.Kullanıcının dikkatini çekebilmek için çok az bir süreniz vardır.Bu yüzden
etkili bir tanıtım yazısı yazmanız gerekmektedir.
5.Arama Motoru Optimizasyonu(SEO)
Sitenize ziyaretçi çekmeniz ve arama motorlarında yükselmeniz için yapılan en önemli çalışmadır.Bu modülde yükselmek
istediğiniz anahtar kelimeleri en doğru nasıl belirleyeceğinizden, rakip analizinden, site içindeki kodsal hataları nasıl
belirleyeceğinizden, site içi optimizasyondan, analiz ve ölçümleme yapmaktan, link inşası ve daha birkaç konudan bahsedeceğiz.
Bir çok konu ve rehberlik için lütfen sitemizi ziyaret ediniz
http://backlinkmag.com/2013/12/e-ticarete-yeni-baslayanlar-icin-dev-rehber/